komercijalna-ambalaza-lbm-oprema

Komercijalna ambalaža

Komercijalna ambalaža

Za prodaju proizvoda izravno kupcima na prodajnim mjestima kao što su trgovine, supermarketi ili online trgovine. 

Ima ključnu ulogu u privlačenju potrošača, stvaranju prepoznatljivosti brenda i poticanju prodaje na prodajnim mjestima. 

01

Estetski privlačna

Komercijalna ambalaža obično je dizajnirana tako da privlači pažnju potrošača svojim privlačnim dizajnom, bojama i grafikama. Cilj je stvoriti pozitivan dojam o proizvodu i potaknuti kupca na kupnju.

02

Informacije o proizvodu

Osim što je estetski privlačna, komercijalna ambalaža često sadrži važne informacije o proizvodu poput naziva, sastojaka, uputa za uporabu, nutritivnih vrijednosti, roka trajanja i slično.

03

Branding

Ambalaža često sadrži logo i druge elemente brenda kako bi se potrošači lakše identificirali s proizvodom i brendom te stvorila prepoznatljivost na tržištu.

04

Praktičnost

Komercijalna ambalaža treba biti praktična za rukovanje, skladištenje i prikaz na prodajnom mjestu. Treba se moći lako otvoriti i zatvoriti te postaviti na police ili druge površine za prikaz.

05

Sigurnost proizvoda

Osim što privlači potrošače, komercijalna ambalaža također treba osigurati sigurnost proizvoda tijekom transporta i skladištenja, čime se sprječavaju oštećenja i gubitak vrijednosti proizvoda.

Za sva pitanja o ambalaži i pakiranju, molimo obratite se našim prodajnim savjetnicima