Komercijalna ambalaža
Za prodaju proizvoda izravno kupcima na prodajnim mjestima kao što su trgovine, supermarketi ili online trgovine.
Ima ključnu ulogu u privlačenju potrošača, stvaranju prepoznatljivosti brenda i poticanju prodaje na prodajnim mjestima.
01
Estetski privlačna
Komercijalna ambalaža obično je dizajnirana tako da privlači pažnju potrošača svojim privlačnim dizajnom, bojama i grafikama. Cilj je stvoriti pozitivan dojam o proizvodu i potaknuti kupca na kupnju.
02
Informacije o proizvodu
Osim što je estetski privlačna, komercijalna ambalaža često sadrži važne informacije o proizvodu poput naziva, sastojaka, uputa za uporabu, nutritivnih vrijednosti, roka trajanja i slično.
03
Branding
Ambalaža često sadrži logo i druge elemente brenda kako bi se potrošači lakše identificirali s proizvodom i brendom te stvorila prepoznatljivost na tržištu.
04
Praktičnost
Komercijalna ambalaža treba biti praktična za rukovanje, skladištenje i prikaz na prodajnom mjestu. Treba se moći lako otvoriti i zatvoriti te postaviti na police ili druge površine za prikaz.
05
Sigurnost proizvoda
Osim što privlači potrošače, komercijalna ambalaža također treba osigurati sigurnost proizvoda tijekom transporta i skladištenja, čime se sprječavaju oštećenja i gubitak vrijednosti proizvoda.